2020 оны 10-р сарын 28, Лхагва гараг Зурхай   Цаг агаар

Жин хасахад тань туслах ХҮНСҮҮД


2020 оны 10-р сарын 11. 04:02

1. Өндөг. Өглөөд талх, нарийн боов идэхийн оронд өндөг идэхийг зөвлөж байна. Учир нь өндөг уургийн агууламж өндөр учраас та богино хугацааны дараа өлсөхгүй, илүү удаан цадсан мэдрэмжтэй байх болно. Илүүдэл жинтэй, тарган эмэгтэйчүүд өглөөний цайндаа талх, боовны оронд хутгасан 2 өндөг 2 зүсэм талх болон жимсний чанамал идэхэд дараагийн 36 цагт идэх хоол хүнсний хэмжээ нь хамаагүй бага байжээ. Уураг нь цусны чихэр огцом ихсэж, буурахаас сэргийлдэг.

 2. Буурцаг. Буурцагт жин хасахад туслах, хоолны дуршилыг бууруулдаг хоол боловсруулах даавар байдаг. Тэгэхээр түүнийг илүү ихээр ялгаруулах нэг арга нь буурцаг юм. Уураг ихтэй учраас мөн цусны чихрийг тогтвортой байлгаж, хурдан өлсөхөөс сэргийлнэ.

 3. Салат. Хоолныхоо өмнө шинэ ногооны салат идэх нь дараа нь идэх хоолны хэмжээг 12%-аар бууруулдгийг Пенн Улсын Их сургуулийн судлаачид тогтоожээ. Өдөрт 1 удаа ямар нэгэн ногооны салат иддэг хүмүүст С, Е аминдэм, фолийн хүчил, ликопин, каротиноид гэх мэт өвчнөөс сэргийлэх тэжээлийн бодисуудын түвшин их байдаг байна.

 4. Ногоон цай. Гоолиг болгож, тураадаг найрлага нь каффейн биш. Харин бодисын солилцоо, өөхийг шатаадаг катехин хэмээх антиоксидант найрлага нь гол үйлчилгээтэй. Сүүлийн үед Японд хийгдсэн судалгаан дээр ногоон цайны катехиныг оолонг цайтай цуг ууж байсан 35 эрэгтэйн бодисын солилцоо нэмэгдэж, жин хасагдаж, биеийн жингийн индекс нь буурсан байна. Мөн муу холестерол буюу бага нягттай липопротеид холестеролын хэмжээ буурчээ.

 5. Лийр. 1 дундаж хэмжээний лийрэнд 6 гр эслэг агуулагддаг. Харин дундаж 1 алим 3гр эслэгтэй. Хоёулаа пектин хэмээх эслэгийг агуулдаг ба энэ нь цусны чихрийн хэмжээг бууруулж, хоолны хооронд юм идэхээс сэргийлдэг. Бразилд хийгдсэн судалгаагаар жин ихтэй эмэгтэйчүүд өдөрт 3 ш лийр идэхэд 3 овьёосны жигнэмэг идсэн эмэгтэйчүүдтэй харьцуулахад илүү их жин хассан байжээ.

 6. Шөл. Бага хэмжээний мах идснээс шөл уух нь цадсан мэдрэмжийг төрүүлж, илүү их идэхээс сэргийлдэг.

 7. Үхрийн өөхгүй мах. Оройн хоолондоо өөхгүй үхрийн мах, загасны мах идэх нь жин хасах гэж байгаа хүмүүст тохиромжтой. 1700 калори өдөрт идэх хоолны дэглэмд 220-280г үхрийн мах идсэн хүмүүс уураг багатай, адил илчлэгтэй хоол идэж байсан хүмүүсийнхээс жин нь илүү хасагдаж, өөхний хэмжээ нь буурч, булчингийн массын бууралт бага байжээ.

 8. Оливийн тос. Оливийн тос нь дан ханаагүй өөхний хүчлийн агууламж өндөр ба энэ нь илчлэгийг шатаахад туслах болно. Оливын тосыг цөцгий, кремний оронд хэрэглэхэд бодисын солилцоог илүү ихээр идэвхижүүлж байжээ. Салатны амтлагч, талх дүрэх, ногоо хуурах гэх мэт оливийн тосыг өргөнөөр хэрэглэх хэрэгтэй.

 9. Грейпфрут. 2006 онд 91 тарган эмэгтэйчүүдэд хийгдсэн судалгаагаар хоол бүрийнхээ өмнө өдөрт 3 удаа грейпфрут шүүс хэрэглэхэд 12 долоо хоногийн турш 5.3кг хасчээ. Жимсэнд агуулагддаг фитохимийн бодисууд нь инсулины түвшинг бууруулж, өөх ихээр хуримтлагдахаас сэргийлдэг.

 10. Синнамон. Каш, овьёосон дээрээ бага зэргийн синнамон цацчихад хоолны дараа инсулин хэт ихсэхээс сэргийлдэг байна. Нэгэн судалгаагаар өдөрт 1/4 цайны халбага синнамон хэрэглэхэд цусны чихэр, холестерол, триглицеридийн түвшинг 2-р төрлийн чихрийн шижинтэй хүмүүст бууруулж байжээ.

 11. Цуу. Шведэд хийгдсэн судалгаагаар цуунд талх дүрж идэхэд дангаар нь идсэнээс илүү гэдэс дүүрэх мэдрэмж төрдөг байна. Магадгүй цууны хүчил нь ходоодны гэдэс рүү хоол орох хугацааг уртасгаж, арай удаан хугацаанд гэдсийг дүүрэн байлгадаг.

 12. Тофу. Энэ нь бидний хэлж заншсанаар дүпү юм. Лоуизана Улсын Сургуульд хийгдсэн судалгаанд хоолны өмнө тофу идэхэд тахианы махнаас илүү ихээр гэдэс дүүргэж, дараа нь идэх хоолны хэмжээг бууруулж байжээ.

 13. Төрөл бүрийн самар. Самар нь илчлэг ихтэй ч самар өдөр тутамдаа ихээр хэрэглэдэг хүмүүс бусдаасаа илүү туранхай байдаг байна. Тайван үеийн бодисын солилцоо 11%-аар ихэссэн нь илүү их илчлэгийг шатааж байна гэдгийг баталдаг. Мөн хушга гэх мэт самрууд нь омега-3 өөхний хүчлийг агуулдаг тул үрэвслийн эсрэг, зүрх судас, тархины үйл ажиллагаанд сайнаар нөлөөлнө.

 14. Эслэг ихтэй сереал. Өглөөний цайндаа сереал хэрэглэдэг бол аль болох эслэг ихтэйг сонгох нь хоолны дуршлыг бууруулна.

 15. Халуун чинжүү. Халуун ногоотой хоол тогтмол идэх нь жингээ хасахад тань туслах болно. Японд хийгдсэн судалгаагаар өглөөний цайндаа халуун чинжүүтэй хоол идсэн хүмүүсийн идэх өдрийн хоолны хэмжээ хэвийнхээс бага байдгийг тогтоожээ. Найрлаган дах капсаицин нь хоолны дуршилыг бууруулдаг.

Манай сайт Танд таалагдаж байна уу. LIKE дараарай, баярлалаа

Сэтгэгдэл бичих

Анхааруулга

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд azjargal.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.

Сэтгэгдэл:   0

Шинэ мэдээ

Хумс орчмын арьсандаа тос түрх20 цаг 59 минутын өмнө

Өнөөдөр болох үйл явдлын тойм21 цаг 9 минутын өмнө

"Halloween"-ний баяр тэмдэглэхийг хориглосон"21 цаг 12 минутын өмнө

Өрнийн зурхай21 цаг 14 минутын өмнө

Цаг агаарын мэдээ21 цаг 15 минутын өмнө

“Үнэн дарсанд, эрүүл мэнд усанд”2020 оны 10-р сарын 27. 03:51

Шар сарнайг хайртай бүсгүйдээ өгдөггүй2020 оны 10-р сарын 27. 03:38

Гараа байнга ариутгаарай2020 оны 10-р сарын 27. 03:30

Үс шинээр үргээлгэх буюу засуулбал эрхтэн хурц болно2020 оны 10-р сарын 27. 03:27

Ихэнх нутгаар цаг агаар тогтуун байна2020 оны 10-р сарын 27. 03:27

12сарын 31 хүртэл хилээ нээхгүй2020 оны 10-р сарын 26. 09:43

ГЭРТЭЭ БАЙГАА ХҮҮХДИЙГ БОЛЗОШГҮЙ ОСОЛ, ГЭМТЛЭЭС СЭРГИЙЛЭХ ЗӨВЛӨМЖ2020 оны 10-р сарын 26. 03:49

Ордууд хэрхэн уурладаг вэ?2020 оны 10-р сарын 26. 03:44

Эрүүл аж төрөхүйд чухал есөн зөвлөмж2020 оны 10-р сарын 26. 03:31

Фитнесс боловсрол2020 оны 10-р сарын 26. 02:44

Залуу эмэгтэйн заавал унших номын жагсаалт2020 оны 10-р сарын 26. 02:42

Өдрийн өнгө2020 оны 10-р сарын 26. 00:15

Өнөөдөр болох үйл явдлууд2020 оны 10-р сарын 26. 00:14

Цаг агаарын мэдээ2020 оны 10-р сарын 26. 00:13

Энэ өдрийн зурхай2020 оны 10-р сарын 25. 01:55

Улаанбаатарт өдөртөө 10 хэм дулаан2020 оны 10-р сарын 25. 01:54

Коронавиурсын халдвар нэмэгдэж байгаа тул маскаа тогтмол зүүнэ үү?2020 оны 10-р сарын 24. 08:28

Нэрс жимжний гайхамшиг2020 оны 10-р сарын 24. 08:25

Өргөст хэмхээр салад хийх жор2020 оны 10-р сарын 24. 08:23

Үс шинээр үргээлгэх буюу засуулбал нас уртадна2020 оны 10-р сарын 24. 08:21

Цас орж, цасан шуурга шуурч, хүйтрэхийг анхааруулж байна.2020 оны 10-р сарын 24. 08:20

НӨАТ-ын III улирлын буцаан олголт иргэдийн дансанд орлоо2020 оны 10-р сарын 24. 08:18

Маск зүүснээр коронавирусээс хэдэн хувь хамгаалах вэ2020 оны 10-р сарын 24. 08:16

Өдрийн өнгө2020 оны 10-р сарын 23. 05:07

Улаанбаатарт өдөртөө 11 хэм дулаан2020 оны 10-р сарын 23. 05:06

ЗГ: Ирэх онд шатахуун, дизель түлшний үнийг тогтвортой байлгахыг даалгав2020 оны 10-р сарын 22. 03:27

НӨАТ-ын буцаан олголтыг өнөөдрөөс иргэдийн данс руу шилжүүлнэ2020 оны 10-р сарын 22. 03:07

Цэрэг татлага эхэллээ2020 оны 10-р сарын 22. 02:51

Өдрийн өнгө2020 оны 10-р сарын 21. 23:58

Өнөөдөр болох үйл явдлууд2020 оны 10-р сарын 21. 23:56

Улаанбаатарт өдөртөө 7 хэм дулаан2020 оны 10-р сарын 21. 23:55

Арваннэгдүгээр сарын 16, 26-нд БҮХ НИЙТЭЭР АМАРНА2020 оны 10-р сарын 21. 05:13

“E-MONGOLIA” МЭДЭЭЛЛИЙН ЦЭГ2020 оны 10-р сарын 21. 02:34

Өрнийн зурхай2020 оны 10-р сарын 21. 02:31

Цаг агаарын мэдээ2020 оны 10-р сарын 21. 02:31

Аял, сур, хайрла2020 оны 10-р сарын 20. 10:36

Хеликобактераас хэрхэн сэргийлэх вэ?2020 оны 10-р сарын 20. 10:32

Коронавирусний эмчилгээнд нитазоксанид үр дүнтэй байгааг хэлжээ2020 оны 10-р сарын 20. 10:27

Хүзүүний үрчлээг хэрхэн арилгах вэ?2020 оны 10-р сарын 20. 10:24

Зөв зуршлыг бий болгоцгооё2020 оны 10-р сарын 20. 06:47

Продюсер Б.Наранзун “Voice of Mongolia”-шинэ хамтлаг2020 оны 10-р сарын 20. 04:44

Өрнийн зурхай2020 оны 10-р сарын 20. 04:42

Цаг агаарын аюултай үзэгдлээс сэрэмжлүүлж байна!2020 оны 10-р сарын 20. 04:39

Аливаа үйлдлийг хэрхэн зуршил болгох вэ?2020 оны 10-р сарын 19. 05:14

Эрчүүдийн 3 хандлага л эмэгтэйчүүдийг аз жаргалтай болгодог2020 оны 10-р сарын 19. 04:34

Өглөөг өндөр БҮТЭЭМЖТЭЙ угтах НАЙМАН алхам2020 оны 10-р сарын 19. 04:01

Хуучин хувцас тушаах дөрвөн цэг байгуулжээ2020 оны 10-р сарын 19. 03:17

Гадаад хэлний шинэ үг сурах хөгжилтэй аргууд2020 оны 10-р сарын 19. 03:12

Өвлийн улиралд арьсаа хэрхэн арчлах вэ?2020 оны 10-р сарын 19. 02:31

Сарын сүүлчээр цочир хүйтэрэхийг анхааруулж байна2020 оны 10-р сарын 19. 01:48

Дасгал хөдөлгөөнийг амьдралынхаа хэвшил болго2020 оны 10-р сарын 19. 01:44

Гурван хүн таван сая, 27 хүн гурван сая, 290 хүн нэг сая төгрөгийн азтан боллоо2020 оны 10-р сарын 19. 01:29

Шинэ долоо хоногийн зурхай2020 оны 10-р сарын 18. 23:59

Өнөөдөр болох үйл явдлууд2020 оны 10-р сарын 18. 23:58

Улаанбаатарт өдөртөө 12 хэм дулаан2020 оны 10-р сарын 18. 23:58

Арилжааны банкууд зургаан хувийн хүүтэй ипотекийн зээлийг олгож эхэллээ2020 оны 10-р сарын 18. 06:40

Ханиаднаас сэргийлж дулаан хувцаслаарай2020 оны 10-р сарын 18. 06:36

Аарцны ач тус2020 оны 10-р сарын 18. 06:30

Сурагчдын хоолны тарифыг 50 хувиар нэмэгдүүлнэ2020 оны 10-р сарын 18. 06:28

Анхаарал төвлөрөлтөө хэрхэн сайжруулах вэ?2020 оны 10-р сарын 18. 06:23

Хүүхдийнхээ EQ буюу “Emotional Intelligence”-ийг хөгжүүлэхэд туслах 5 зөвлөмж2020 оны 10-р сарын 18. 06:06

Маргаашнаас цас орж, цасан шуурга шуурна2020 оны 10-р сарын 18. 06:02

Өнөөдөр НӨАТ-ын урамшууллын сугалааны тохирол явагдана2020 оны 10-р сарын 18. 05:20

Өдрийн өнгө2020 оны 10-р сарын 18. 02:02

Улаанбаатарт өдөртөө 11 хэм дулаан2020 оны 10-р сарын 18. 02:01

Өглөөний цайндаа ӨРӨМТЭЙ ШАРВИН2020 оны 10-р сарын 17. 03:54

Маргааш НӨАТ-ын урамшууллын сугалааны тохирол явагдана2020 оны 10-р сарын 17. 03:49

Үс шинээр үргээлгэх буюу засуулахад тохиромжгүй2020 оны 10-р сарын 17. 03:46

Ихэнх нутгаар цаг агаар тогтуун байна2020 оны 10-р сарын 17. 03:45

Аарц нь махнаас ч илүү уураг агуулдаг2020 оны 10-р сарын 17. 03:43

Иргэний үнэмлэх, гадаад пассорт болон жолооны үнэмлэхний дугаарыг нэгтгэн, нэг л дугаартай болно2020 оны 10-р сарын 16. 03:15

Дэлхийн хүнсний өдөр2020 оны 10-р сарын 16. 03:13

Өрнийн зурхай2020 оны 10-р сарын 16. 03:11

Цаг агаарын мэдээ2020 оны 10-р сарын 16. 03:09

СЕХ: Санал хураалт 07:00-20:00 цагийн хооронд үргэлжилнэ2020 оны 10-р сарын 15. 03:46

Энэ өдрийн зурхай2020 оны 10-р сарын 15. 01:01

Өнөөдөр болох үйл явдлууд2020 оны 10-р сарын 15. 01:00

Улаанбаатарт өдөртөө 7 хэм дулаан2020 оны 10-р сарын 15. 00:59

Ирэх сараас шөнийн цахилгааны төлбөрийг 100 хувь хөнгөлнө2020 оны 10-р сарын 14. 08:38

Маргааш дугаарын хязгаарлалт үйлчлэхгүй2020 оны 10-р сарын 14. 08:23

ЕБС-ийн амралтын хуваарь2020 оны 10-р сарын 14. 03:09

Өвлийг күүл угтацгаая2020 оны 10-р сарын 14. 02:11

Энэ сарын 14-16-нд согтууруулах ундаа худалдахгүй2020 оны 10-р сарын 14. 02:07

Хөгшрөлтийг түргэсгэх хүнсний бүтээгдэхүүн2020 оны 10-р сарын 14. 01:59

Үс шинээр үргээлгэх буюу засуулбал өлзийтэй сайн2020 оны 10-р сарын 14. 01:53

Өнөөдөр Дэлхийн стандартын өдөр2020 оны 10-р сарын 14. 01:51

Цаг агаарын мэдээ2020 оны 10-р сарын 14. 01:49

Өдрийн өнгө2020 оны 10-р сарын 12. 23:34

Өнөөдөр болох үйл явдлууд2020 оны 10-р сарын 12. 23:33

Улаанбаатарт өдөртөө 2 хэм дулаан2020 оны 10-р сарын 12. 23:31

Өвлийн улиралд арьсаа хэрхэн зөв арчлах вэ?2020 оны 10-р сарын 12. 04:16

“Сайн” түлшний карт олгоно2020 оны 10-р сарын 12. 02:43

Гар утас цэнэглэхэд баримтлах 6 дүрэм2020 оны 10-р сарын 12. 01:52

Коронавирус тэгш гадаргуутай эд зүйлс дээр 28 хоног амьдардаг нь тогтоогджээ2020 оны 10-р сарын 12. 01:50

Пүрэв гарагт бүх нийтээр амарна2020 оны 10-р сарын 12. 01:48